söndag 2 juni 2013

Försenat Malta-inlägg

Sista veckan som Anna var på Malta så tog jag en extra dag ledigt så vi kunde åka till Mdina, en gammal kulturhistorisk stad (eller vad det nu var, minns int riktigt!) 



Första tallen jag såg på 4 månader!

Porten till Mdina





Lunchen bestående av tonfiskbaguette hade skojjigt nog en svensk flagga på sig,
hur tusan de kunde veta att vi var från Norden har jag fortfarande ingen aning om!
Lunch-utsikten var det heller inget större fel på!
Där fanns en Mdina glass butik och jag hittade min absoluta favorit hylla, GRÖNT!!
                           

                                    

1 kommentar:

  1. Ah, silent city <3 de va antagligen den enda stora restaurangen/cafét som ni var på, den har nordiskt tema och nordiska ägare :)

    SvaraRadera