fredag 21 oktober 2011

Lång dag och trött redan!

Jaa inte kan jag ju påstå att jag är pigg direkt, eller jag var pigg men efter att ha gått genom hela stan för att komma fram till skolan så blev jag rätt så nerdaskad och känner mej för tillfället rätt slö. Kanske man skulle charma nån på båten så man skulle kunna ta en tupplur i nåns hytt, nåjaa kanske jag inte ändå e så desperat!

där skulle jag vilja vara just nu!

Det blir väl att hoppas på att man får nån halvtimmes sömnstund på tåget iaf så man orkar med morgondagen. Jag är så sur att jag inte köpte en minilaptop när vi var i Stockholm, det var ju nästan det enda jag hade planerat att köpa. Tyvärr så hittade vi ju inte ett enda ställe som sålde några datorer det var bara iphones överallt! Inte för att vi nu sökte nå vidare ivrigt men iaf. Det skulle ha varit så himla praktiskt och lätt att fördriva tiden på resan om man haft en dator!

Nå jag har laddat ipoden och en tidning och skolböcker ligger i väskan så vad skall jag nu inte klara mej va?

Sen så är jag ANINGEN besviken på mina peak skor, varför skall man lägga en massa pengar på märkes grejjer när de fan är obekväma att gå med? Jag får nästan skavsår av dem och det är ju inte precis skoj! Skit också!




Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar