tisdag 15 november 2011

GRATTIS ÄLSKLING


Idag fyller min Älskling 22 år och när jag kom hem och pussade på honom sa jag att jag inte har pussat på någon 22 åring tidigare, så tystnar han och funderar en liten stund och sedan säger han, "hmm jag har inte pussat någon annan sålänge jag varit 22 heller"! Jamen de va väl en jävla tur eftersom jag var borta 2 ½ timmar idag!
Ja de va länge sen!

Vi har bara chillat nu på eftermiddagen, jag har gjort lite läxor och Kim tittat på tv. Nu skall vi slappa vidare, se på tv, dricka coca cola, äta godis, chips och dipp. Precis vad Kim önskade sig så då får han väl det!

PS. Tänkte ju nästan glömma!! Imorgon skall vi och kolla in en lägenhet i stan som en herreman ringde om idag. Hoppas hoppas hoppas att det går vägen denna gång nu!

4 kommentarer:

  1. Säg grattis år karn din å lycka till imåron :D

    SvaraRadera
  2. he ska ja och tack ska du ha! :)

    SvaraRadera
  3. Hej ett stort grattis till Kim och ha en bra kväll. Jag följer din blogg och tycker den är underbar, fortsätt och skriv jag följer med er nästan varje dag . Sköt om er och kram från faster i Lepplax

    SvaraRadera
  4. Hej faster va glad jag blir! Sköt om er också! :)

    SvaraRadera