måndag 14 november 2011

uppdatera mera!

Kanske jag borde uppdatera lite! Nå helgen har gått åt till praktik som jag nämnt tidigare och på lördagkväll var vi hör och häpna ut ett varv!!
Kim var ledig lördag-söndag, så medans jag praktiserade tog han några öl tillsammans med mina klasskompisar. Sen när vi slutade for vi alla till Indigo ett varv, vi hade ju planerat att gå till Dinos men de hade Finntroll där som var slutsålt så nej tack! Jag körde nyktert för vi måste ju ta oss hem också men Kim skötte om detdär med att dricka för oss båda istället om vi säger så! Nå vi hade en riktit rolig kväll med mycket trevligt sällskap, dock mådde ju jag nog snäppet bättre under söndagen än vad andra hälften gjorde. Konstigt?
ett tag kände han sig lite såhär!

Idag hade vi matlagning i skolan och jag och Victor fick äran att duka, vi behövde inte ens visa våra goda kock kunskaper denna gång men istället satsade vi stenhårt på dukningen och riktit gick ut och plockade löv för att få ett riktit höststing på det hela. Det är jätte kul att ha lite praktiskt istället för att sitta i skolbänken och försöka hänga med fast man är trött som tusan. Jag bjuder på denna även fast jag ser ut som ett pucko som är flint. Det är ju den vrålsnygga dukningen som är huvudsaken här!


Idag har jag varit viktig och varit på programråd, wow! Alltså utvalda studeranden från alla HM (Hospitality Management) klasser samlas och går igenom saker vi tycker kunde ändras. När vi var klara och jag ställt in mej på att vänta en halv timme på bussen stod ju älsklingen där på parkeringen och överraskade mej. Det är sånadär små saker som gör en så tacksam och lycklig över vad man har.

Ikväll har vi besökt gymmet, jag har BodyPumpat och Kim var ju motsträvig och tränade på gymmet istället! Nu får jag börja öka på vikterna på BP och oujee vad det känns bra när man känner att man går framåt, sånt är kul!


Igår var det ju farsdag men jag var ju så trög så jag inte ägnade något vackert inlägg till min kära far men du får ta del i detta inlägg istället. Jag älskar dej pappa och du är den bästa pappan man kan ha!


pappa kör en Maria Montazami "handen på rumpan"

Imorgon fyller älsklingen min och han fortsätter att påminna mej om att hans biologiska klocka tickar!! Man borde kanske ta bort batterierna ur den ett par år?! Iallafall skall jag fira honom så gott jag kan och göra mitt bästa för att vara en bra flickvän åtminstone en dag! Men nu skall jag gå och sova och krama om gamlingen min!
Godnatt!

2 kommentarer: