onsdag 28 december 2011

Hur är det möjligt?

Hur trött kan man vara, på en skala från 1-10 kan man va typ 11 då? Sömn- och slömässigt ligger jag nog någonstans där för tillfället. Det förklarar också tystnaden här. Vi kom hem strax efter 14 igår, plockade ur bilen, bäddade ner oss i varsin soffa på med tv:n och somnade. Vid 20 fick jag äntligen upp Kim så vi kunde åka och inhandla lite mat eftersom kylskåpet var tomt. Hemkomna igen lag vi oss på varsin soffa igen tills det blev sovdags. Denna dag har spenderats i princip på precis samma sätt, bortsett från ett grymt, hårt, tungt och härligt pump-pass mitt i dagen.


Men nu skall jag alldeles strax bege mej i säng och hoppas på att jag imorgon äntligen fått laddat batterierna så jag har ork att städa lite här hemma eftersom vi får fint Nykarleby besök under nyårshelgen!! Superskoj!!

Sådär annars så känns det som jag har en miljon saker på hjärtat att dela med mej av, men inte ens en fjärdedel så mycket motivation att skriva för tillfället. Det suger för jag tycker så mycket om att skriva här men nu känns det bara som det tar en massa tid som jag inte har, FAST JAG HAR JULLOV??? Nåja det går nog över!

Hur som helst, här kommer 2 bilder från båtresan hem igår. Som jag nämde i förra inlägget när vi satt på båten så var vädret och utsikten helt fantastisk och man kunde tro att det var sommar ute!

Ålands skärgård 27.12!

kan det va sant?

2 kommentarer:

  1. Vila på nu bara, snart börjar knegandet igen!
    Vad knasigt med bilderna, det ser faktiskt somrigt ut, men har du sett att Finlands flagga ligger i vattnet på båda bilderna?Kolla bara, den ligger där o skvalpar i vågorna :o)))

    SvaraRadera
  2. Nej nu måst ja no va blind, ja ser ingen flagga?!! :O

    SvaraRadera