fredag 20 januari 2012

Mätt som en plätt!

Efter 3 timmars bakning och matlagning är jag mättare än elvis, grejjen e ju dessutom den att jag åt grönsakssoppa och kunde aldrig tro att jag skulle bli sådär proppmätt av grönsaker. Positiv överraskning!

Grönsakssoppa med rostade pumpafrön och en klick smetana
+ hembakat bröd, mmm

Resultatet av 3 timmar bakning ledde till att jag har köket fullt med godsaker och nu undrar vem som ska äta upp allt? Äter jag det själv kommer jag ju bli en riktig tjockis vilket betyder jag kan strunta i Beach -12 och spendera all min lediga tid på soffan!

Så med andra ord bjuder jag på kaffe me dopp till den som känner sig sugen!


Kims favvo kex



jag har ingen aning om varför de satt sej på tvären
och vägrar svänga sej dehär godingarna!
Sådär avslutningsvis måste jag ge en stor eloge? åt alla som gör mat och sitter och äter ensamma om dagarna. Ni är nog duktiga som inte blir knäppa i huvudet av det. För fy vad tråkigt det är, koka mat bara åt sig själv och sen sitta och äta helt själv, nej de nog inget för mej det. De ju så tyst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar