söndag 12 februari 2012

Gårdagens inköp

Dagen i Sthlm var toppen, vi hade för första gången gott om tid och det blev lagom mycket shopping. Riktigt trevligt! Hem kom jag bl.a. med detta:



Armbandet fick jag av Kim som en försenad födispresent!
Såå fint!

Annars så inhandlade jag ett par svarta jeans till jobbet, ett enkelt svart linne, en ny mössa och ett nagellack i typ turkos färg! Killen shoppade loss inne på Gymgrossisten bland alla pulver och shakers och jag satt och funderade över vad allt de stoppar i alla dedär burkarna och påsarna, hmm man kan ju undra?!

Förra gången vi var till grannlandet bytte jag ju ett par skor jag glömt visa så här kommer de:

dessa tog jag pengarna tillbaks för, 299kr
bytte affär och fyndade dessa för 199kr
Nice deal! Nu skall jag hänga tvätt och sedan börjar söndagsmyset, och kom ihåg missa inte Kontoret på Tv4 ikväll 21.00!! :)

2 kommentarer:

  1. Vad fina grejer du köpt :D
    Bootsen var ju assnygga ;)

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! Jaa de tyckte jag me! :D

    SvaraRadera