onsdag 22 februari 2012

Plättkalas

Efter ett enormt tungt och grymt pump-pass steks här nu plättar för fulla muggar. För vad är det för vits att gå på gym och försöka bli av med nåt kilo runt magen om man inte uppehåller det med plätt ätning. Då kunde jag ju plötsligt bli smal en dag, tänk!

Denhär veckan måste vara den härligaste på länge, jag sover drygt 10 timmar per natt och dagarna gör jag bara sånt jag tycker om, alltså lallar på här hemma för mej själv! Men imorgon jaa då skall jag ta itu med skolarbetena på riktigt, PÅ RIKTIGT!

Mycket nytt har jag inte att komma med, Igår hade vi helt underbart vårväder här, solen lös och snön smälte som bara den. Jag var till frissan och klippte topparna så nu känns det superskönt med nytt friskt hår. Och så var jag på ett tråkigt spinning pass där instruktören var jätte lam. Men vi tar pånytt imorgon med en bättre instruktör istället! Idag hade Zaida och jag planerat in en lång promenad men vädret var verkligen på botten, grått och regnigt så vi stannade hos mej och fikade istället. Skönt så, kroppen måste ju få vila ibland också!



Nu nalkas det byte på plättstekningsstationen så jag får runda av här men hoppas alla har det bra och njuter av livet för det gör jag!! :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar