onsdag 30 januari 2013

Loppis, packa och springa

Ja nu susar nog dagarna iväg minsann. Nästan så man blir lite arg varje kväll när man upptäcker att nu är det ännu en dag närmare avfärd. Jag kan inte tro det!

Vi har haft ett loppisbord, eller snarare en klädstång på ett loppis i 2 veckor nu och igår var vi och tömde bort restrerande klädesplagg och jag måste påstå att jag blev måttligt förvånad när jag gick för att hämta inkomsterna vi tjänat ihop. Efter hyran på 15€/vecka och några procent i provision blev vi med 60,55€ i handen och jag hade aldrig väntat mej så mycket. Jag skulle ha varit glad bara vi fått betalat av hyran för försäljningspengarna. Men nej mycket bra gick det och roligt var det också så det blir nog ett nytt försök till hösten igen. Det finns ju endå så mycket saker/kläder man har som man ändå egentligen inte använder!



Nu har jag praktiskt taget sommarlov om vi bortser från praktiken då, men det är ju jobb så det känns ju ändå inte som skola! Så 7 månader tills man sätter sig i skolan igen! Skönt! Här mellan varven så försöker jag packa ihop det från lägenheten som skall sättas undan och samtidigt tänka på vad jag själv skall och behöver ha med mej, dethär med packande jaa det känns som ett evighetsprojekt ibland!

Idag körde jag cardio på springmattan, sprang 10km och orkade rätt bra, vilket jag är väldigt nöjd med och imorgon blir det sista bodypump-passet på Avancia på minst 4 månader. Ååh det kommet vara med en sorg i hjärtat jag går dit imorgon, HUR skall jag klara mej??!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar