lördag 12 januari 2013

Pumparumpa

Jag lyckades i stort sett bli fri från min förkylning på 3 dagar, eller snarare jag gav det 3 dagar och sen bestämde jag mej för att vara frisk, men det funkade ju bra så varför inte!! Tacka vet ja att jag jobbat så hårt med träningen så jag fått ett så bra immunförsvar.

Imorse skrev jag spanska tent och nu håller vi tummarna för att jag ska bli godkänd. Det kändes väldans bra och jag kunde nästan allt så de borde nog gå vägen!

Efteråt blev det ett riktigt rump-pass på gymmet och jag känner redan att det kommer svida att stiga upp ur sängen imorgon, härligt! Imorgon blir det bröst + biceps som skall få svida lite.

Annars då, gårkvällen var lugn, Kim jobbade kort morgon (5.00-11.00) så vi fredagsmyste tillsammans och kollade gladiatorerna. Idag ser i princip likadan ut, inget speciellt planerat så det blir nog lugnt ikväll också. Ända som står på schemat är att hämta pizza och skämma bort oss lite denna lördag, och sen borde jag ju faktist göra dedär skoluppgifterna. Dock är ju inte inspirationen precis på topp, men det vore bra om den kom snart eftersom skolan börjar på tisdag!

Nå ingen fara snart får jag sola och bada!! Nånej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar