torsdag 24 januari 2013

Snart...

är skolan över. Det kändes minsann motigt imorse, först och främst att stiga upp, men ännu värre när man väl var där och satt och lyssnade på Samus härliga stämma som bara får en att önska att man packade ner täcket och kudden i väskan innan man bagav sig till skolan. Nå hursomhelst så tog jag mej genom första lektionen utan att somna och sen for jag och Victor iväg till Högskolan Norra (andra skolbyggnaden) för att lämna in alla tusen papper som skall vara inlämnade innan vi är redo att åka iväg på praktik. Det tog sin lilla tid och jag förstår inte riktigt att vi 2013 måste flaxa runt för att få tag på alla papper, blanketter och underskrfter för att sedan komma dit med en bunt. Varför inte sköta allt elektroniskt, om några år kommer det säkert räcka med att trycka på en GILLA-knapp på FB!



Efter lite lunchande konstaterade alla att det var för tungt att dra sig tillbaks till skolan för sista riktiga lektionen innan sommaren så jag misstänker det blev folktomt i skolan, förhoppningsvis var 3:orna där iaf. Annars tycker jag lite synd om läraren nog!

Så nu har jag suttit här och kikat runt på lite stipendier och annat man kan behöva veta, jag skall också plugga in mej på Ryanairs hemsida så jag inte missar någon viktig info.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar