måndag 14 januari 2013

Workin hard

En viss lättnad infinner sig när jag precis fick inlämnat en av två försenade inlämningsuppgifter. Skönt! Förövrigt har det hittills varit en väldans produktiv dag, hemmet är nystädat, två tvättmaskiner tvättade, julsakerna nerpackade och lite smått har jag fått packat också.

Om en timme kommer vår hyresgäst och skriver under hyreskontraktet och om 3 timmar befinner jag mej på gymmet. Vilken bra dag!

Många har ju undrat hur vi tänkt göra med lägenheten under tiden jag har min praktik eftersom Kim flyttar hem till Österbotten så länge. Vi har funderat fram och tillbaka och tillsist bestämde vi oss för att försöka hyra ut den i andra hand färdigt möblerad. Så så blev det och snart är det klappat och klart. Så det ända vi behöver packa och ta bort härifrån är i princip alla kläder, lakan & handdukar och lite annat smått. Det känns verkligen bra att slippa hela flyttruljansen och behöva söka ny lägenhet till sommaren som är i stort sett omöjligt så nu har vi bara att komma hem till vår lägenhet när vi har färdigt äventyrat! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar