lördag 23 februari 2013

Kvällens

Länk är avklarad, körde utomhus istället för på bandet vid gymmet för det var så varmt ute nu på kvällen så riktigt skönt var det! På det blev det en smaskig tonfisksallad och resten av kvällen kommer jag spendera med att kolla på Dexter, nya favoritserien!


Imorgon blir det jobb 10.00-19.00 och efter det skall jag på kaffe med en kompis från jobbet! Trevligt trevligt, följt av en ledig måndag! Bättre kan det väl knappast bli för tillfället?!

Idag var det superstressigt på jobbet och jag blir så otroligt trött och snurrig av allt springande från våning till våning upp och ner och hit och dit, Idag hade jag och Sylia den supervisor jag var tillsammans med 40 rum vi skulle kolla, det var helt galet! Vanligtvis brukar man ha kanske 15-20 rum och på 2 eller högst 3 våningar, men idag måste vi kolla på alla 8 våningar där rummen ligger. Hohho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar