måndag 25 februari 2013

Mellanmål

Jag njuter av min lediga dag och passade på att köra ett bodypump-pass imorse för att ha träningen undan för dagen. Sen blev det tonfisksallad och datahäng följt av matshopping. Nu är det tid för mellanmål, mandarinbitar, äppelbitar och naturell yoghurt! Mmm vad gott!

Det är konstigt vanligtvis eller rättare sagt hemma så är jag allergisk för äpplen, men här har jag kunnat äta det utan att reagera. Bra det för äppel e ju så otroligt gott!

Så nu istter jag och inväntar min nya rumskompis som kommer anlända ungefär vilken minut som helst. Hon är från Tyskland och skall stanna här åtminstone lika länge som jag. Så det skall bli spännande att se hur hon är, jag hoppas vi kommer bra överens men är endå lite små orolig eftersom nu har jag ju kommit in i banorna här och skaffat rutiner och så skall man börja dela (det lilla!!)rummet och badrummet med någon annan. Men det ska nog lösa sig!

2 kommentarer:

  1. Oj vad spännande att en ny tjej kommer :)
    Jag hoppas att ni kommer bra överens så du har någon att umgås med och göra saker med resten av din tid där å jag hoppas de löser sig med flygbiljett till Kim ^^

    SvaraRadera
  2. Spännande :D Du har fått en blogaward av mej på min blog :?

    SvaraRadera