måndag 11 februari 2013

Ny vecka nya möjligheter!

Började denna praktikvecka mångt mycket bättre än föregående! Jag hade möte med min "kontaktperson" och berättade hur läget var och hon tyckte jag skulle kämpa på och ville att jag skulle ge det två veckor. Men om det fortfarande då är piss så gissar jag att jag kanske skulle få byta avdelning. Så vi får se hur det går om det blir bättre och jag känner att det är givande så stannar jag annars ber jag om en förflyttning. Jag vill ju ändå få ut så mycket som möjligt av dessa fyra månader så.

Idag var det då dags att städa rum. Det gick faktist riktigt bra men jag tycker nog synd om alla städerskorna, jobba långa dagar, tunga arbetsuppgifter och maximalt dålig lön (3€-4€ i timmen :O ) det är helt otroligt hur de står ut!

Så imorgon är jag ledig igen och de har lovat regn så typiskt! Så jag har planerat in sovmorgon och en heldag på gymmet/spa:at! Skööönt så! :)

Nu tänkte jag fara ut i blåsvädret för en länk och sen bara bädda ner mej i sängen och kolla nån serie eller en film! :)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar