söndag 3 februari 2013

Påbörjar resan söderut...

Jag sitter som bäst på Eckerö Linjen över till Sverige, klockan ringde 05.25 imorse och det var med tunga steg man drog sig ur sängen. Bussen in till Cityterminalen går 9.30 och är framme ca 11.00.
11.30 eller 12.00 tar vi sedan bussen till Skavsta flygplats och är framme nångång mellan 13.00 och 14.00. 15.05 går mitt plan och jag beräknas vara på Malta ca 18.55 lokal tid. Så helt klart är det ett spel med klockan som förs idag och jag håller tummarna gula och blå för att inga förseningar skall ske.

Som tur är kom Kim med och följer mej till flyget, men fyy fan vad det är tungt. JAG VET att allt kommer gå bra, att fyra månader bara kommer svisha förbi och snart är jag hemma igen. Men inte fan blir det lättare att säga hejdå för det. Nej det kommer vara ett under om jag kan öppna ögonen imorgon efter alla fällda tårar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar