lördag 9 februari 2013

Snabbis

Kikar in en snabbis innan jag skall börja ställa mej inför kvällen middag. Skönt att det ändå bara är här i lägenheten så man inte måste iväg någonstans. Jag har varit på språng i stort sett hela dagen så egentligen kunde jag bara lägga mej under täcket och däcka! Men om det inte blir alltför sent, folk här äter ju middag så otroligt sent och gästerna kommer klockan 8 alltså 9 hemma i Finland så skall jag berätta lite närmare om vad jag gjort idag senare då! :) Ciao...

2 kommentarer:

  1. Det är så kul med alla dessa seder och vanor som känns både annorlunda och lite konstiga. Du ska nämligen se att så fort du kommer hem till Finland så kommer du vips att tycka att alla äter sååå tidigt. ;-)

    Låter iallafall som att du har haft det superbra på sistone. Skönt! Många kramar

    SvaraRadera
  2. Jaa ja kan tänka mej det att då känns allt konstigt igen! :P
    Tack för dina tips och kommentarer, det är så roligt för jag vet ju att du varit med om liknande så du vet vad du talar om! :)

    Kram

    SvaraRadera