tisdag 12 februari 2013

Though day...

Idag hör till en av de tyngsta dagarna sen jag kom hit, fast jag varit ledig och inte behövt vara på praktik. Men jag har bara haft en klump i magen hela dan och vad jag än försökt göra eller tänka så har det inte hjälpt.
Jag har saknat vår lägenhet, vår säng, soffan, tv:n, kylskåpet, rågbröd, oboy, mjölk, alla mina vänner,Kim. Fy fan för sånahär dagar, och till på köpet är Valentines Day så himla överallt o alla här, de hjärtan o gulliga nallebjörnar allstans, rött, rött, rött och en massa par som går hand i han, kramas, pussas. T.o.m vid poolen idag var det bara par inte ens nån enstaka enstöring förutom jag. Ååh vissa dagar e bara så jävla tunga...


1 kommentar:

  1. Jag hoppas att allting känns lite bättre imorgon även om det känns hopplöst nu. Du kommer klara det här snart får du komma hem igen, det är inte så lång tid som det verkar och då kan du dricka din beskärda del O´boy ;) <3 <3

    SvaraRadera