torsdag 28 mars 2013

2 ÅR

Idag är det 2 år sen Kim och jag landade i Helsingfors efter får första utlandssemester tillsammans. Resmålet var Teneriffa och Puerto de la Cruz. Olyckligtvis var jag magsjuk största delen av resan så det blev inte riktigt som planerat, men vi hade en väldigt skön och avkopplande resa ändå. Väl hemma på finsk mark igen tog vi beslutet jag aldrig ångrat, att leva livet ut tillsammans.


Det finns ingen annan jag kan tänka mej att vakna upp bredvid varje morgon, ingen annan jag vill dela varje dag med, du är mitt ljus i mörkret, du är allt jag vill ha och det enda jag behöver. Med dej är jag stark.

Sådär lagom fräscha men ack lyckliga

1 kommentar:

  1. GRATTIS, om än en dag försent...vet att ni e lyckliga just nu å, när ni får va tillsammans!!!

    SvaraRadera