söndag 24 mars 2013

Helgen leder mot sitt slut...

Ännu en vecka är över och imorgon har vi en ny arbetsvecka framför oss. Min ser minst sagt lite annorlunda ut. Jobb imorgon och sen har jag 8 dagar ledigt! På tisdag kommer Kim och hälsar på och gud vad jag skall njuta av hans sällskap, av att vara ledig och det varma soliga vädret som äntligen har anlänt! Så med andra ord lär det bli rätt tyst här den inkommande veckan eftersom vi hyr en hotell-lägenhet och där finns inget internet. Plus att får jag äntligen ha min kärlek här i en vecka så har jag nog massor av andra saker jag kan göra än sitta på datorn.

Åh jag längtar sååå.....

Första maj vid gamla hamn 2011

2 kommentarer:

  1. Å ni ska ha det så jättebra, vi försökte allt vad vi kunde att packa ihop honom för avsändning mot Malta-hållet, här idag. Hoppas the Kim-package anländer så int Frankfurt monstret tar honom på vägen!!! Proppade i honom lite förkylningspiller också, du vet mitt medicinskåp som innehåller något för alla krämpor!!!
    Försök orka vänta nu dethär sista dygnet plus några timmar till, vips så är det tisdag!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jaa de låter bra, vi får hålla tummarna att allt går som planerat! Ja du o ditt medicinskåp, de bra att ni tar hand om honom åt mej! :)

    SvaraRadera