söndag 17 mars 2013

Huvudvärk

Jag har kommit in i en huvudvärks period igen, inte alls bra, inte alls kul och inte alls passande. Det är en sak att vara hemma och ha huvudvärk då har jag Kim som tar hand om mej och jag kan växla mellan soffan och sängen. Här känns det inte lika "bekvämt" en massa ljud hela tiden, en rumskamrat som går ut och röker och luktar när hon kommer tillbaks (vad gör man jag kan ju inte precis förbjuda henne att röka!), en säng som inte är huvudvärksvänlig. Ja dom som inte har samma problem förstår nog inte detdär. Men det finns sängar man kan ligga i hela dagen utan problem. Som vår hemma, sen finns det sängar man sover i under natten men ligger man längre än så då får man bara mer huvudvärk, som den jag har nu!
Och så kan jag inte träna vilket gör mej frustrerad, denhär träningsveckan har gått så åt skogen att jag vill inte ens tänka på det.

Jag hoppas det går över snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar