fredag 1 mars 2013

Och tjafsandet fortsätter

Nej nu blir jag faktist snart galen PÅ RIKTIGT! Nu tänker jag börja kolla på allvar på något annat boende, kontrakt eller ej men såhär kan de ju int va.

Jag kom hem från gymmet strax innan 21.00, och har inte hunnit göra någon mat än idag, när jag kom hem från jobbet åt jag 2 knäckebröd och yoghurt och sen for jag iväg till gymmet så när jag nu kom hem slängde jag in kycklingen som jag marinerat imorse i ugnen och tanten börjar härja skall jag laga mat igen? Va säger jag, jag har ju inte ens lagat något idag. Nej så nu går det inte för sig att man kokar såhär sent för, ja jag vet inte ens varför. Sånahär problem har hon aldrig haft förut säger hon om allt, jag måste ju vara ett jävla problembarn!!! För vanligtvis brukar studenterna laga mat klockan 18.00 efter jobbet. Jamen då far jag till gymmet och jag kan inte komma hem från gymmet och inte äta något då är det lika bra jag låter bli att gå helt och hållet. Och lunch äter jag kring 12 så inte kan jag bara komma hem och byta om utan att få i mej något litet heller.

Men är det så konstigt, bruden som kom i måndags jag har inte sett henne äta något annat än yoghurt och dricka te. Klart hon inte haft problem om de suttit inne på rummet tysta och snälla och varken gymmat eller kokat mat. Sorry men jag är inte sån. För 340€ i månaden tycker jag väl att jag ändå borde ha rätt att laga ett mål mat om dagen. Jag gillar inte heller att det blev såhär sent idag men vad kan man jag måste ju äta!!!

Fuck it alltså, hur kan man vara såhär?

1 kommentar:

  1. Tigermorsan ryter till IGEN!!!2 mars 2013 kl. 01:17

    Japp, nu är det definitely dags att söka nytt boende, häxan surtant behöver något riktigt surt att bita i, nämligen minus 340 euro i hushållskassan sen du stuckit därifrån!!!
    Bara sätt skygglapparna på och ta dig därifrån,jag har ett par arbetserfarenheter du-vet-var- där det var att välja mellan att behålla sitt självförtroende eller att bli nersågad till fotknölarna.Det kommer att bli ditt bästa minne från Malta-när du stängde dörren till pepparkakshuset för sista gången!
    Vi håller tummarna!!!
    Kram...

    SvaraRadera