torsdag 18 april 2013

Allt handlar om...

att hitta det rätta apelsinen. Tänk att smaken på apelsiner är så olika från apelsin till apelsin. Vanligtvis smara ju frukt frukt och du vet i stora drag hur det kommer smaka. Men med apelsiner kan man aldrig vara säker. Idag hade jag en tråkig apelsin som inte smakade så mycket. Vilket gjorde mej besviken eftersom jag hade väntat på min skål med kvarg och apelsinbitar i flera timmar och för att sist jag var och handlade på Lidl (som jag gör typ en gång i månaden!) så fanns det bara 3 burkar kvarg så nu måste jag äta dem på speciellt utvalda tillfällen, oså får jag en tråkig apelsin. Jaa ni hör ju hur mycket jag har att fundera över denna torsdag!

Det skall bli såå himla skönt med helg imorgon.


2 kommentarer:

  1. Du ska handla dina apelsiner på Lidl vetdu, det gör vi och det går åt 2kg i veckan nästan-de är supergoda, och det ska vara dom som säljs i "nätpåse"!

    SvaraRadera
  2. Jamen allt e ju slut allti här på Lidl när jag e där o handlar så jag kunde ju int köpa nå apelsiner :( Men jag ska hålla de i bakhuvudet till nästa Lidl-shoppingtur! ;)

    PS. De e väl endå bara pappa som äter dem?!! :D

    SvaraRadera