tisdag 30 april 2013

Glada vappen!

Glada vappen på er, jag har firat med ett hejdundrande tungt ben-pass på gymmet och nu sitter jag här i all min ensamhet med en skål kvarg och apelsin. Helt nöjd och glad. Är så glad och lycklig över hur pigg och kry jag kommer vakna upp imorgon (högst antagligen redan innan 7.30 eftersom jag aldrig lyckas sova längre när jag kan ha sovmorgon) och inte må dåligt och vilja dö bort i världens baksmälla!! En powerwalk är inplanerad och sedan håller vi tummarna att här blir sol för då skall jag sola tillsammans med Anna. Ingen mjöd iår det känns ju lite trist, men det blev ju ingen memma heller så oj vad jag har mycket att ta igen nästa vår!! :)

Idag är det exakt 4 år sedan Kim och jag träffades, ute i dimman på Melody. Jag var minst sagt onykter och vi dansade en dans eller två och pratade om drinkar vid bardisken och se hur det slutade. Jag kunde inte skatta mej mer lycklig än jag är med dej mitt hjärta v


1 kommentar:

  1. Glada vappen Sara, fast den har ju nu farit redan(klockan är 00.05 och läggdags!)
    Imorron/idag är det första Mjau(brukade din moffa säga :o) och här i landet är det iskallt och blåser rejält.Ingen vårstämning precis.Men det tar väl sin tid...vi ska nog fixa vår tills du landar på Finsk mark DENHÄR MÅNADEN, hur kul är det inte att få säga det???
    KRAM!

    SvaraRadera