onsdag 17 april 2013

Inte enligt planerna...

Ajaj valpsjukan är påväg tillbaka, eller ett rejält bakslag har jag fått iaf. Det har värkt och värkt hela dagen idag och jag fick ställa in kvällens länk. Hoppas verkligen att det skall läka snabbt så jag kan springa problemfritt på söndag. Inte alls bra. Nåja vila nu bara och hålla tummarna.

Annars händer det inte så mycket nytt här, vädret är underbart och det blir varmare och soligare för varje dag som går. Tyvärr får man ju inte ta vara på det när man jobbar vareviga dag men på helgerna passar jag ju på och njuter till tusen istället. Praktiken går bra, det har för en gångs skull varit rätt mycket att göra denhär veckan så det känns skönt när man slipper sitta och rulla tummarna.

Till helgen har jag inga vidare planer förutom att sola på lördag, springa challengeforasmile på söndag och träffa Anna på lördag. Skall bli så otroligt trevligt med lite österbottniskt besök. Som tur är så stannar hon en hel månad så de lär väl bli några kaffekoppsdejter har jag på känn, skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar