onsdag 24 april 2013

Klipp

Idag tröttnade jag på min utväxt och traskade iväg till Inglot som är en frisörsalong/makeup/nagelstudio vad man nu kallar det. De hade iaf nedre våningen FULL med smink i alla dess färger och skulle jag vara mer intresserad av smink skulle jag antagligen ha varit i himlen! Hur som helst behöver man ju inte boka någon tid utan det är bara att gå dit, så för första gången färgade jag håret hos en frissa. Galet att jag gör det på Malta men det kostade mej 30€ att färga och klippa så jag tänkte vadå de endå bara 4-5 veckor tills jag är hemma, blir det gräsligt så kan jag alltid fixa det så fort jag kommer hem. Färgen blev rätt lika den jag haft förut har inte riktit kollat sådär ordentligt än och klippningen blev bara en uppfräschning av topparna så inga drastiska förändringar direkt. Men nytt och friskt iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar