lördag 27 april 2013

Strejkpaus

Jag har ju typ godisstrejkat sålänge jag varit här med uppehåll när Kim kom med finalnds-godis till mej!! Men idag när jag var ute med Anna så hittade vi en liten butik med bara svenska matvaror. Hur häftigt som helst! De hade bl.a. Wasa knäckebröd, kalles kaviar, Blå Band såser, frysta kanelbullar, Felix tomatketchup, Felix frusna pajer, Pågens lingongrova, OLW chips, Marabou choklad, Ahlgrens bilar och Malaco blandgodis. Nej vadå himmlen?! Så jag var tvungen att blanda en liten liten påse åt mej som jag skall snaska på ikväll. Dock var det väldans dyrt där, men det kan man ju förstå.



Annars så har vi vandrat runt, shoppat lite, lunchat och njutit av värmen idag! Imorgon skall vi ta bussen till Marsaxlokk var det hålls en stor marknad varje söndag. Det skall bli riktigt spännande. Om vädret håller i sig med sol så ska jag försöka klämma in lite solning där nångång också innan gymmet kallar på kvällssidan. Men vi kör igång hela den spännande söndagen med en morgonlänk, hur skönt som helst lär det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar