söndag 19 maj 2013

Arlanda airport

Sitter på Arlanda för tillfället. Mitt flyg till Vasa går imorgon 7.30 och såklart får jag inte gå igenom säkerhetskontrollen innan typ 4-5 tiden inatt. Så jag får sitta på utsidan var det knappt finns några butiker, några få restauranger som stänger redan nu och APdåligt internet. Enda plsset är att jag fått checka in och lämna mitt bagage redan så jag inte behöver dras med det hela natten. Hoppas så på att kunna få en blund på nån bänk i nån halvtimme. Hade väckning 6.15 imorse och slumrade en halvtimme på flyget från Malta så sömnkontot kommer vara allt annat än välfyllt när jag väl är i Vasa imorgon 9.35!

Kan inte heller fatta att jag är tillbaka i Norden med gröna landskap, skog och regn!! Känns helt absurt att detta kapitel är över. Nu är det dags att vända blad och börja på nästa kapitel i livet, undrar vad som väntar?!
Tack för regnet, de har man inte sett på minst en månad!

Jag hade helt sjukt tur med väskorna,
dom fick väga 20kg och 15kg men jag låg ju lugnt under.
Det konstiga är ju att dom vägde mer när jag kom och
jag som shoppat en hel del!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar