måndag 6 maj 2013

Helgen...

Jaa lite glesare med inlägg på senaste tiden känns det som, men det känns också som om jag är ute och flänger hela dagarna från tidig morgon och kommer hem helt slut på kvällen så då blir de automatiskt (tyvärr) så att man lite sätter bloggen åt sidan.

Nåja i lördags hade jag och Anna planerat att åka till Golden Bay och sola på stranden, när vi väntade på bussen visade det sig att den var så full att vi inte slapp med, vi orkade inte vänta en halvtimme till nästa som förmodligen också var full så vi bestämde oss för att stanna här, vi gick till en liten strand nära hennes hotell i Paceville, solade där en stund och sen for vi till hotellet och låg vid poolen. Där tillbringade vi största delen av dagen innan vi avslutade den med en tidig middag. Hemma var jag klockan 8 på kvällen och det är minsann länge sedan jag varit SÅ trött som jag var då. De tungt att sola och bada och leva livet ni vet!!

Söndagen såg rätt likadan ut, vi började dagen med kaffe på ett mysigt cafe (som det finns väldigt få av här, finns mest bara restauranger allstans) sen skulle vi gå till ett litet shoppingcenter i St Julians fö Mercedes Benz Fashion Week börjar här och det skulle vara öppning där i söndags. Men nej otur igen hade vi för där var det ingen happening alls. Så vi strosade runt i lite butiker och sen bänkade vi oss vid poolen på hotellet igen.


Kvällen och veckan avslutade jag på gymmet och nu har jag inlett min sista vecka hos Marilyn i "fängelset" och även min sista vecka som jag har mitt gym-medlemsskap. De börjar vara lite kvar nu gott folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar