måndag 20 maj 2013

Revlon primer

(schemalagt)
Här kommer ett såntdär tjejigt inlägg mellan varven. Köpte ju en ny primer på Malta för några veckor sedan och tänkte slänga in några rader om vad jag tycker om den nu efter att jag använt den en tid.


Den är något lösare en Loreals primer som jag hade innan, dock är denna på pumpflaska vilket är mycket mer hygieniskt än en burk dit du stoppar fingrarna varje dag. Och resultatet då jo det håller sminket bra på plats även fast du svettas eler har varmt (vilket man har dygnet runt på Malta nu!) Inte ser du ju nysminkad ut efter 8 timmar på jobb, men jag har inte hittat nåt smink som skulle sitta så som berget. Men den får helt klart godkänt och jag tror faktist att skulle jag nu måsta köpa en ny skulle jag faktist välja Revlons primer före Loreals! Sen är det väldigt mycket i flaskan så den lär helt säkert räcka för en låång tid framöver vilket också är ett stort plus för plånboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar