lördag 24 augusti 2013

ÄNTLIGEN!

Ja det kan man gott säga, äntligen har vi fått fixat bredband och äntligen fungerar det också och äntligen har jag en dag ledigt så jag kan slänga ner några ord här!

Så jaha vad har jag haft för mej den senaste tiden då, jo valpen vår ha fått flytta hem till oss, närmare bestämt 31.7 kom han tillsammans med familjen som spenderade en vecka här på holmen. Mer om det en annan gång...

Det är väl den största händelsen jag kan komma på, annars jobbar jag på och väntar med stormsteg till sista oktober när jag får stänga dörren till restaurangen och vara bara ledig och koncentrera mej på skolan och gymmandet. För övrigt så har det blivit sommaruppehåll från träningen, ofrivilligt faktist men så har det bara blivit och nu börjar jag känna mej taggad att söka mej tillbaks till gymmet igen.

På tisdag börjar skolan och jag kan faktist inte annat än längta. Tillbaks till rutiner, träffa alla vänner igen och börja fundera på framtiden.


1 kommentar: