torsdag 24 oktober 2013

Ensam

Har karl min på svenska sidan av  potten på Elmia mässan (jordbruksmässa) så Totte å jag får lite tumistid! Så idag har vi då sovit 2 timmar på soffan efter skolan, promenerat i solskenet och städat. En riktigt skön dag med inga måsten. Känns bra med en sån dag så ja fått ladda upp inför helgen när jag skall gå en intensivkurs i "mental träning, idrottsmotivation, självkänsla och prestationsoptimering" skall bli super intressant och också bra för då får jag inkasserat mina sista 5 studiepoäng inom valbara kurser så slipper jag grubbla över det i nästa år!

Utöver kursen skall jag också jobba i helgen så det blir ett jäkla pusslande med tider hit och dit men de ska nog gå bra. Känner mej så otroligt taggad inför kursen att jag kunde fast gå den nattetid!

Åså får jag ju hem gubben min imorgon kväll igen, skönt de v


1 kommentar:

  1. Lilla söta Totten, ryttarnas konung... :o)))))))

    SvaraRadera