söndag 24 november 2013

Hår

Usch skall till frissan imorgon, har minsann dragit ut på det denna gång. Sist jag klippte mej var i april på Malta så det börjar minsann vara dags nu. Men det ät så svårt att lyckas med mitt hår, blir nästan alltid missnöjd. Meen vi får hålla tummar och tår att jag blir positivt överraskad imorgon.

För övrigt är det en annan stor förändring på g när det kommer till utseendet, som jag också dragit ut på en lång tid nu. Men jag MÅSTE ha nya glasögon. Bågarna har jag målat med svart tusch i snart ett år för att de blivit så nötta och glasen har tappat en hinna så de är konstant smutsiga. Jag gillar verkligen inte tanken att bli tvungen att köpa nya glasögon, först och främst för kostnaden och sen för att det är så himla svårt att hitta ett par bågar man gillar. Men nu är det oundvikligt.

Nåja fröken positiv denna söndagkväll....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar