tisdag 25 mars 2014

Båtar

"semestern" är över och vi är påväg tillbaks till Åland och vardagen igen. Det blir lite av en rivstart men ändå lugnt. Imorgon har jag skola från 8-16 och ett grupparbete som skall jobbas på efter skolan. Dock är det enda skoldagen för mej denna vecka så de ska nog gå bra.

Torsdag och fredag får jag äntligen återvända till gymmet och så måste jag verkligen börja på med mitt examensarbete. Så m.a.o. är det en dag kvar till helg, de känns ju inte alltför bedrövligt.

Hem-hemma har det varit bra, ingen vidare stress denna gång vilket har känts troligt skönt. Jag har träffat de jag velat träffa och spenderat tid med de närmsta. Laddat energi för att orka det sista av våren i skolan så nu kör vi fullt speed och sen kan man ta sommarlov med gott samvete.

Ja de va de, nu måst vi byta våning för här i cafeet bjuds det upp till pensionärsdans och man inte kan tänka klart med finsk dansbands musik i öronen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar