tisdag 27 maj 2014

Uppdatering från Helsingfors

Här kommer en liten uppdatering från sjukhuset. Imorse tog ja flyget till Helsingfors för att kunna vara här med Julia några dagar innan jag börjar jobba.

Klockan 8 imorse rullades Julia iväg för att sövas ner och undersökas och imorgon skall kirurgerna överlägga hur de skall gå vidare och vad som skall göras. Så förhoppningsvis vet vi mer imorgon då.

Jag uppdaterar imorgon igen så fort vi vet något. Kolla under kategorin Julia som jag lagt till, dit kommer alla uppdateringar som rör Julias sjukhusvistelse.

Annars mår Julia bra efter omständigheterna, trött och lite groggy men helt bra. Dagen har vi spenderat i Julias denna gång minimala rum och det lär vi antagligen fortsätta göra resten av veckan.

Jag tänkte att jag skall försöka uppdatera så mycket som möjligt eftersom jag vet att det är många i hemtrakterna som är intresserade av att veta hur det går och hur min kära syster mår.

lottskrapning på g!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar