lördag 10 september 2011

Cider

Jag fick en cider av chefen efter andra dagen med 12 timmar jobb så nu skall jag avnjuta den och sedan stupa i säng för att sedan om några timmar bege mej tillbaka till jobbet igen!


Btw så har jag aldrig förr (på riktit) haft såhär ont i mina fötter som jag haft idag. Jag hade så ont så jag tänkte börja gråta flera gånger och jag trodde knappt jag skulle kunna ta några fler steg. Nu håller jag tummarna för att de lite i alla fall skall återhämta sig till imorgon för annars får jag skaffa mej rullstol tror ja! (Så med andra ord de nya skorna var från helvetet!!) Väldigt dåligt spenderade 30 €, men tack o lov att de inte var dyrare! (Men de va faktist 59€ från början så jag trodde nog att de skulle vara värda något men NEJ!!



Godnatt med er! :)

PS. Imorgon kommer IFK Mariehamns motståndare ROPS och käkar både lunch och middag hos oss och jag skall servera dem. Wow!! Jag vet och framförallt bryr mej inte ett dugg om fotboll men endå! Super stjärnstatus liksom. NOT!! Hoppas di vinner i alla fall så e di ju på gott humör åtminstone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar