söndag 2 oktober 2011

Rubrik?

Som vanligt så blir mina planerade lediga dagar aldrig av..så jag har jobbat idag! Men däremot så jobbade jag frukost idag, tungt att orka upp men jäkligt skönt att sluta kl 12 o veta att man tjänat pengar redan idag plus att det är söndag = 100% sånt gillar vi!!!

Däremot tänkte jag ju att jag skulle hinna med så mycket när jag var upp från morgonen nudå, men när jag kom hem hann jag se Kim i 10 minuter innan hann for iväg till arbetet och honom ser jag inte förrän 1 tiden inatt så de va ju lite tråkit, nå tillbaks till hela poängen, jo så fort jag kom hem så fick jag jätte mycket huvudvärk (vilket jag inte haft knappt alls sen vi flyttade hit!) Och för den som inte vet så har jag lidit av väldigt aggressiv migrän sen jag var 6 år, så det jag kallar huvudvärk är sen inte riktit vanligt ont i huvet värk utan lite starkare grejjer men iaf verkar det lugna sig lite nu ju äldre jag blir förhoppningsvis. Nå nu kom jag mej in på sidospår igen, jag gick iaf o la mej en stund i vår underbart sköna säng och somnade och vaknade upp efter x antal timmar och kikar på klockan 16.30 jahaaa så dit for den dan då!

Nå jag har hunnit röja och städa upp lite här och tvättmaskinen går på högvarv men dock har ju som vanligt inga skolarbeten blivit gjorda, MEN imorgon (jag har förresten alltid ett men för varför jag inte gjort mina skoluppgifter!) är jag faktist ledig, fatta detta heelt ledig från både skola och jobb så då ska jag ägna mej åt sånt som borde fixas denna vecka i skolan. Kim är i och för sig också ledig imorgon så det kan ju hända att jag hamnar in på vissa sidospår men vi har ju inte umgåtts direkt mycket på sista tiden förutom hesa resan men då var vi ju ändå inte ensamma så det skall bli riktigt skönt att vara lediga tillsammans och bara få se varann en hel dag. (Nu kommer en kärleksförklaring här emellan så ni kan ju hoppa över en rad eller två!) Men jag har faktist många gånger undrat vad jag har gjort för att ha den turen att få ha den här underbara människan vid min sida varje morgon, dag och kväll. Jag älskar dej mer än livet och du är mitt allt <3



Nu skall jag se på lite Gustafsson 3trappor och fördriva tiden tills min älskling kommer hem!
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Va fint du skriver om pojken min, blev ju alldeles tårögd...

    SvaraRadera