lördag 20 augusti 2011

Mördare och sånt!

Jag har fått klagomål! Kim läser ju min blogg lite nu som då för att kolla att jag inte skriver något fult om honom, och idag sa han att jag inte får skriva "Hej Bloggen" för det låter så himla töntigt! Ja det kan jag hålla med om och det är ju dels därför jag skriver det för jag tänker på alla fjortisar i sverige som gör videobloggar och alltid börjar med "Heej Bloggeen" och det låter hel töntigt. Men okej jag skall sluta.

                                                    hahahaha jag tror jag dör!

Tillbaka till verkligheten och min dröm jag hade inatt, usch säger jag bara. Det var så här att vi bodde i Kållby ännu, men i ett mycket stort hus med källare. Kim var fortfarande avbytare för Pedersöre kommun så han jobbade alltså i flera olika föus. Så mittiallt hade han kommit på iden att han skulle börja mörda föusägarna, varför vet jag inte men så gjorde han också. Tre stycken Föusägare och deras fruar mördade han, eller rättare sagt var han nere och styckade dem i källaren om kvällarna och jag minns att jag bara satt uppe i huset och undrade över varför han måste göra så och tyckte det var en hemskt dålig ide! Själv såg han inga problem i detta tills vi skulle ha en middagsbjudning? åt de andra föusägarna och ett av paren dyker upp där och mittiallt hade överlevt!! Kim blev helt galen och jag blev helt ifrån mej eftersom jag visste att han skulle åka fast nu och hamna i fängelse. Då visade det sig också att han innan han styckade fruarna också hade jaa ni vet med dem. Tillsist så valde han att ringa till polisen själv och anmäla sig och jag stod bredvid och grät och grät när jag tänkte att vad skall folk tycka när jag säger att jag är tillsammans med en som sitter i fängelse och har mördat folk?!!!
Tack o lov så vaknade jag tillsist men var jätte ledsen och ville bara att Kim skulle hålla om mej så att jag skulle förstå att det inte hänt påriktigt! Detta är bara en i raden av helt crazy drömmar jag har om nätterna!

Till något lite trevligare nu har jag under 2 veckors tid skraplat ihop drygt 30€ i dricks, inte så illa om jag får säga det själv! Imorgon är jag ledig och det skall bli jätte skönt för jag är super trött i kroppen efter 3 långa långa dagar i jobb. Och det viktigaste av allt, PÅ MÅNDAG BÖRJAR SKOLAN!!! HJÄLP

Här kommer lite bilder från restaurangen vid Hotell Cikada
mitt jobb alltså.
här står jag då och blandar drinkar

behind the bar

själva matsalen

matsalen och sexy man i bakgrunden!
Så hade jag också tänkt ta en bild från terrassen men det satt ett shack med engelsmän och kvinnor där så jag vågade för de skulle antagligen ha tyckt att jag är helt galen!

Det var väl allt för denna gång, nu får jag skynda mej iväg till Östergårds mjölk och hämta bonden!
Gonatt med er och Hejdåå Bloggeen!!

2 kommentarer:

  1. Usch, vilken hemsk dröm!! Har ni sett för många skräckfilmer?

    SvaraRadera
  2. Jaa de va de verkligen. Nej vi har int sett nå skräckfilmer alls på hu läng som helst så ja vet int varifrån ja får allting!

    SvaraRadera