söndag 21 augusti 2011

Kläd ångest!

Som vanligt så har jag klädångest. Men nu har jag kanske lite mer skäl till det eftersom jag skall börja skola och umgås med folk i min egen ålder hela tiden i "privata, civila kläder" istället för arbetskläder. Jag har ju bara använt arbetskläder, joggingbyxor och basplagg det senaste året så hur tusan skall jag komma in i dethär med kläder igen. För mej är kläder och vad jag har på mej väldigt viktigt och det påverkar också långt hur jag känner mej om jag är osäker eller trivs med mej själv. Hur många dagar är det sedan jag var i sthm och shoppade, jo 4 och nu har jag endå inget att ha på mej imorgon, och om jag mot förmodan har kläder att täcka min kropp med imorgon så vad skall jag ha på mej de restrerande 180 skoldagarna eller hur många det nu är? Äääh va jobbigt.
jaa what to wear?

Nå anyway utöver min klädångest så känner jag inte så mycket inför skolstarten imorgon. Jag vet inte vad som hänt med mej när vi flyttade hit kände jag ingenting det bara var...och nu börjar skolan och lika med det, det bara är liksom. jag är inte nervös, inte stressad, inta glad, inte ledsen bara ingenting och det är inte likt mej att inte vara någonting. (vanligen brukar jag vara ett stressvrak, men de e ju iaf nånting!)

såhär brukar jag vara!

Nå de skall väl nog gå bra i alla fall!

Nu måste jag nog gå och sova så jag nu inte försover mej första morgonen, tidig väckning blir det 6.00 eftersom bussen går så tidigt som 8.12 och skolan börjar först 10.00 så jag får en timme att fördriva i M.hamn plus att de lovat regn till och jag glömde köpa ett nytt paraply så nu har jag bara ett stort bökigt som det står AXE på som jag fått från CM, nå reklam är ju alltid bra!


Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Och nu vill vi höra allt om första skoldagen, hoppas det iaf känns positivt om den första dagens intryck.Här städar vi på i din lillasysters rum, nu ser man delar av golvet :o) Så har kaninantalet reducerats med 1 st också,den svarta lilla söta har storknat!Förövrigt mårar vi åpå :o)

    SvaraRadera
  2. ojoj de va int illa om ni kommit så långt! Neej va säger du? när har sotis kolat? :(

    SvaraRadera