söndag 28 augusti 2011

saknar

Igår när jag körde till jobbet for jag via st1 och tankade och då slog det mej hur länge det är tills vi kommer tanka hemma vid st1 macken påväg till stan, där var jag nästan alltid tankade när jag skulle till jobbet. Jag kom på hur länge det är tills man kommer se alla vänner och familj och släkt. Även om man får nån på besök eller vi själva kommer hem så är det ju bara för en kort stund. Jag vet ju att allt är ändå inte som när vi flyttade hemma nu men man saknar ju ändå detdär som var det vanliga. Fast man lä känna nytt folk här och vi faktist trivs här så är ju hemma ända det riktiga hemma. Man måste prova på nya saker och leva livet för att sedan kunna se tillbaka och vara glad över saker man gjort, men ändå lite skulle man ju vilja leva kvar i detdär livet vi hade under det gångna året när allt bara stod på stand by och man visste hur dagarna såg ut. Orsaken till etta är ju förstås för att man vil ha det där säkra och alldagliga. Åtminstone jag.

Därför tänker jag sätta upp lite bilder på det jag saknar just nu, att umgås med våra kära vänner, bilderna är dessutom från vår s.k. avskedsfest så det är så gott som sista gången vi umgicks också! Det är också bara en del av alla jag saknar och gärna skulle vilja se om bara för en liten stund! Ni betyder så mycket! :)









Men nu ser man ju dubbelt så mycket framemot att få träffa folk och tar vara på tiden man får med varandra. Man måste komma ihåg att man inte kan ta något förgivet!

1 kommentar:

  1. Ni är nog saknade här också. Annika har suttit på soffan under sin sjukskrivning och suckat "ja har dryft ett Kim o Sara"

    SvaraRadera