tisdag 23 augusti 2011

Tisdag

Och ännu en dag är snart slut. Det känns lite tråkigt nu när skolan börjat för det är som om dagarna bara springer iväg! Imorgon blir det inte bättre heller för så fort skolan slutar 15.15 så skall jag iväg till Cikada och jobba röven av mej till 22.00. Jag misstänker att morgondagens jobbpass lär bli ett av de tyngsta för vi har gruppbokningar på 25-40 pers x3 alltså en gruppbokning kl18, en 19 och en 20! Det lär bli ganska stressigt att hinna duka av och duka nytt därimellan. Tjohoo om man kommer vara nå trött efter morgondagen?

 Men vi har inte så mycket sitta i skolbänken timmar imorgon så det är ju bra, vi skall ha serveringsteknik hela förmiddagen och antagligen servera under lunchen också och på eftermiddagen skall vi ha en lektion vid biblioteket. Så det blir knappast nåt riktigt avancerat!

Nu blir jag så himla förbannad, jag kan inte stava längre, i gårdagens och detta inlägg har jag skrivit imorgon ganska många gånger och varje gång skriver jag imorogn, imorgno. Det är super irriterande!!

Idag hade vi finska men jag är ju så bra såklart så jag kanske slipper undan en del av lektionerna och bara behöver studera lite på egen hand. Nice!

Vi har superfint väder här ikväll solen lyser som bara den och jag skall försöka få med mej Kim ut och gå, åtminstone ut till vägen och hämta min cykel eftersom Kimmen var så snäll och hämtade mej från skolan idag så jag inte blev tvungen att sitta i bussen en timme igen.

Nej nu får jag göra slag i saken, jag skall hinna duscha och så skulle jag måsta beställa en svart väst och slips från HM ännu ikväll och packa alla kläder jag skall ha med till imorgon när vi skall servera. Jag som bara skulle vilja gå och sova så jag skulle få lite mer än 6 timmars sömn nån natt. (jag satt ju förstås och kollade nån dokumentärfilm om utöja igårkväll när jag skulle ha behövt sova!) Jag får väl skylla mej själv!











                                                                 Hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar