fredag 26 augusti 2011

sitter i skolan

Jag får ursäkta mej för det dåliga uppdateringsystemet jag har! Men jag har faktist en orsak också, i onsdags slutade jag skolan klockan 3 och gick raka vägen till Cikada och därifrån kom jag först 12 på kvällen, dödstrött! Så igår tog jag det luuugnt, så gott det gick!

Nu sitter jag i skolan och snart har vi lunch sen är det bara en finskalektion kvar så väntar jobbet resten av kvällen. Skönt med bara 2 lektioner idag!

Imorgon är jag ledig tjohoo och förhoppningsvis söndag också! Kim är också ledig så vi får se vad vi skall hitta på för skoj!

Förövrigt så tycker jag det är superkul att gå i skolan igen!!













1 kommentar:

  1. Kom ihåg att tända en massa ljus imorron så ni nu får åtminstone liite Veneziad-stämning.
    Kram!!!

    SvaraRadera