söndag 4 september 2011

beslutsångest!

jaa eller inte ens det, jag har ju inget att besluta mej om ännu men vi har fått i hemuppgift att sätta ihop en kort presentation i något som vi har erfarenhet i, intresserar oss och skall gå att bygga vidare på till ett större projekt/arbete som har med hotell och turism branschen att göra och vad tusan skall jag ta??
Det står helt still i mitt huvud och det skall vara klart på tisdag och imorgon har jag lite ont om tid för jag skall ju förstås jobba på kvällen. Så jag skulle måsta komma på något snabbt nu men jag vet inte vad? buhuu!

Idag gymmade vi då, som utav tusan. Vi var på gymmet i nästan 3 timmar och gav på som dårar men jag känner ju minsann av det nu i t.ex armar och axlar. Men det var skönt! Vi avslutade med att testa didär skaka rumpan/fläsket maskinerna som jag inte vet varken vad heter eller vad de har för mening. I alla fall var det ganska skoj att stå där och allt bara skakade och dallrade! haha

det var denna jag menade och jag fick flera
träffar på google när jag sökte på skakmaskin
så nånting ditåt måste de väl heta då!
Ikväll har jag gubben på jobbet så jag skall bara ta det lugnt och se på Idol som börjar! (yee)
Men först skulle jag väl måsta komma nån vart med det där nedra skolarbetet, det skulle ju inte vara något problem om jag bara visste vad jag skall göra om. usch då!


Hejdå!

1 kommentar:

  1. Nåhhh, sku de va jag som sku MÅSTA skriva dendär uppsatsen så sku jag antagligen dra till med typ
    "ekologiskt och närodlat i restaurangköket"
    "In med LCHF rätter på restaurangmenyn"
    ......men det är ju jag det.....
    ......och inte blev du gladare av de förslagen heller, det vet jag ju........................

    SvaraRadera