söndag 4 september 2011

PS!

Jag tänkte bara nämna som en parentes till de som kanske tycker att jag inte skall jobba så mycket eller borde tänka på studierna eller till de som bara undrar varför jag tar på mej allt extra jobb att min chef som helt klart hör till den bättre skaran av chefer jag haft. Han har ända sedan mars månad jobbat där varje dag och sedan maj har han varje dag först stigit upp och jobbat frukosten kl 6 och några timmar framåt och sedan kommit tillbaka och jobbat från ca 3-4 tiden på dan till 10-11 på kvällen. Varje dag hela sommaren och han är glad varje dag och han skämtar och aldrig säger att han är trött eller gnäller.
Så jag är nog inte rätt person att säga att jag är trött eller inte orkar för har han orkat och stått ut så orkar nog fan jag också i en månad det är ju ingenting gentemot han som i princip missat hela denna underbara sommar som vi haft. Det är ju inte precis första gången jag kör jobb och skola samtidigt!
Det skall nog finnas en enorm vilja och glädje till det man gör för att orka kämpa vidare med något sådant! Jag hoppas att jag också kommer känna det i mitt framtida jobb!

en guldmedalj till bossen, det är han värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar