onsdag 14 september 2011

Första gången!

på jävligt (ursäkta språket) länge som jag har fått ha en kväll ledig. ÅÅH jag njuter som utav tusan!
Jag har faktist inte gjort det som jag hade tänkt, skolarbeten, men däremot så tänker jag ägna hela morgondagens kväll till skolan, jag har ju nämligen lyxen att få vara ledig imorgon kväll också!! Men jag har ju inte varit helt lat endå, jag har haft igång både tvätt- och diskmaskinen så lite nytta har jag ju fått gjort iallafall, bra Sara!

Som jag tidigare i veckan nämde så hade vi gulis idag, jag bestämde ju mej i sista stund att gå nudå, men jag kunde ju inte vara nån lång stund eftersom bussen far 16.35 på dagarna och det var enda sättet för mej att ta mej hem på, så det blev en kort gulis för mej, men det gjorde ingenting egentligen för jag var så trött så jag skulle knappast ha varit något vidare sällskap ikväll!

Men jag har några bilder av det jag hann med, dock hemskt dålig kvalite!

feelis på topp!



modehösten 2011, sopsäck och lippis!
Jag har ett lyxproblem, och dethär är faktist ett sådant till stor grad, min spargris vart jag sätter mina dricks blev smockfull igår, så jag blev tvungen att tömma den och sätta i en större gris, men den blev också nästan full. Detta är ju en bra sak och jag är grymt nöjd för det är ju pengar som är mina men som på sätt och vis kommit på köpet. Jag har tänkt att jag skall köpa en lite mindre laptop för pengarna, en rosa skulle jag helst vilja ha! Tanken bakom detta är ju att jag skall ha en mindre dator som jag kan ha med mej när jag reser, vilket jag kommer göra en del på den här linjen med praktik och allt möjligt, så kan jag ju sköta all skola o bloggen på den då så får Kim dregla över andra datorn!




Utöver detta så kan jag ju berätta att vi har fått skörd! När vi flyttade fick vi en tomat planta av min kära kusin i Borgå (Tack!) och jag var helt övertygad om att den skulle dö inom 2 veckor men nej tänk att den växer och producerar så jag tror inte det är sant! Plantan är full med tomater och 4 st var färdiga så imorgon skall vi provsmaka dem!

så fina så!

Nu skall jag kolla lite Bonde söker fru, (även om min bonde redan har hittat sin fru) men jag kan ju ändå inte gå  och lägga mej redan halv 10 så det får bli lite tv först då!

Ha det så bra hörni! :]

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, jag är faktiskt inne på samma spår :)
    Just nu lutar det iaf ditåt ^^

    SvaraRadera