måndag 12 september 2011

liten paus

Jag fick ha en liten paus från skolan o jobbet i ca 3 timmar idag nu innan jag skall bege mej till jobbet. Men som folk kanske förstår börjar det bli lågsäsong här på ön så nu går vi in på våra sista veckor på Cikada, vilket leder till hemskt lite kunder vilket sen leder till att idag skall vi börja städa...oh my!
dethär e förövrigt Kim upp i dan

Men jag måste också å andra sidan ursäkta mej när jag märkte att jag varit lite väl gnällig här tidigare, men när jag inte har Kim hemma så måste jag ju ha nån att gnälla åt och nån sku ju behöva tycka synd om mej när de ju e så jävla synd om mej!! ( fan ja får ju skylla mej själv när jag satt mej i denhär sitsen själv!!) Så nu glömmer vi gnället och spolar ner "skriko" i wc-byttan som mamma och pappa brukade göra för när jag var omöjlig!


Från en sak till en annan så ryktas det att vi på onsdag skall ha inspark ele gulis ele va de nu kallas här vet ja int men de går ju iaf ut på att man skall förödmjuka ettorna och plåga dem till tusen. Sånt som jag hatar mer än allt ungefär. Plus att jag inte slipper hem efter halv 5 på onsdag och detta börjar halv 3 vilket gör allt mycket värre. Blääää :( Jag hatar såndärt men man känner ju att det hör till och man måste ju endå gå men alltså usch!

Nu blev det gnäll igen!
En sak till bara, faan va det regnar idag, helt galet!



Nästa gång får jag nog satsa på mer positiva saker att skriva om istället!
På med mina rosa stövlar och iväg till jobbet!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar