söndag 11 september 2011

Godnatt

Tänk att äntligen är denhär grymma helgen över!!
Nu skall jag söka mej i säng och det skall bli riktit roligt att fara till skolan imorgon nu när jag var ledig från skolan i fredags + att det skall bli jääätte skönt att bara sitta i skolan istället för att springa röven av sig i jobbet. Även om jag skall dit till kvällen men det blir ju lite ledigt därimellan eftersom jag slutar redan 11.30 wii!

Denhär helgen har för övrigt varit super tung och sängen är nog för tillfället min bästa vän!

Nu skall jag försöka sova och vänta tills älskling kommer hem och krama om mej. Jag har så otroligt svårt att somna om han inte ligger bredvid så det är lite kämpigt att få sömn. Jag vet inte varför och det är jätteirriterande men det har varit så att jag inte kan somna om han inte är där jätte länge nu. Men vi får försöka. Nu är jag dessutom så trött att jag antagligen däckar!

Guten nacht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar