onsdag 28 september 2011

Helsningar från Helsingfors!!

Nu är vi på sista dagen på vår minisemester här i H.fors och för tillfället sitter jag vid sjukhuset med familjen och tar vara på varenda minut vi får se varandra för sen får vi vänta ända till jul igen. De e lite tragiskt dehär att träffas så sällan men det går nog det också.

Jag säger nog bara det fy tusan vad skönt det är att ha lite ledigt så man kan varva ner lite!!

Ikväll bär det av tillbaka till holmen och på fredag välkomnas man tillbaka till vardagen med jobb och skola. Nå det skall nog gå det också, det är ju bara en vecka (tror ja typ) och sen har jag höstlov! Inte för att jag har någon aning om vad jag skall hitta på då eftersom Kim kommer jobba hela veckan men det är ju skönt att bara vara och ta det lugnt också.

Nu har jag inget mer på hjärtat utöver att jag bävar över skoluppgifterna som jag får sätta hela morgondagen på, men är man lat så är man, så ja får ju skylla mej själv!

Nej usch vilket tråkigt inlägg detta blev, nå bättre lycka nästa gång!!

Tack för mej, vi kanske hörs senare på båten mellan drinkarna och taxfree shoppingen! Hehe ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar