måndag 19 september 2011

tragiskt!

jaa jag säger nu det, först jobbar jag så mycket att jag inte hinner leva eller uppdatera och sen till på köpet så stryper de vårt internet så det går i snigelfart så jag säkert inte skall kunna uppdatera! blä för sånt!

Så nu snyltar jag på Cikadas nät för att försöka fixa lite skolarbeten som jag så vackert ligger efter med, tjohoo va skoj alltså.
Jag har bara haft en lektion idag eller rättare sagt en halv men jag har ändå varit i M.hamn sedan halv 8 imorse och förblir här till klockan 9 ikväll! Jag var så duktig att jag for och gymmade imorse och sedan begav mej hit till jobbet för att som sagt snylta på nätet! Nu har jag då haft min halva lektion och är tillbaka här igen, jobba börjar jag om en och en halv timme så med lite tur skulle jag kanske få gjort någon av alla skolgrejjer. Men det krävs ju då också att jag inte sitter här och ugglar men jag måste ju uppdatera lite också!

Skoj som händer denna vecka är bl.a lägenhetsvisning både onsdag och torsdag, yippii va spännande och på lördagkväll åker vi till Helsingfors = SEMESTER iaf en liten en!

Nej nu får jag ta mej i kragen och börja på här!
Tänk om man skulle ha en personlig assistent som kunde göra allt jobbigt åt en!!
Det vore nog för bra!

Hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar