onsdag 21 september 2011

Kvällsmys

Det blir inget långt inlägg för nätet är supertrögt och jag vet inte ens om detta kommer funka men vi gör ett försök!
Jaa idag har jag varit ledig från jobbet så vi passar på och har lite kvällsmys innan det är dags att ta natten.
Annars kan jag ju nämna att bankbesöket i tisdags gick inget vidare och vi blev jätte ledsna när bankgubben menade att vi inte kan ta/få något lån för det skulle bli alldeles för tufft för oss att betala tillbaka det. Så det var inget skoj.

Men vi trotsade ödet och gick på 2 visningar idag iaf, och det var jätte roligt och båda lägenheterna var väldigt bra och fina på olika sätt, en av dem är den som jag länkade till tidigare och en var en radhuslägenhet som var lite billigare. Imorgon skall vi på en visning till, men vi får se hur det går, inte kan man ju köpa något utan pengar men inte får man ju någon erfarenhet om man inte kollar runt lite heller.

Nu måste jag hänga upp kläder ur tvättmaskinen och jag längtar super mycket till lördag kväll när vi åker över till kära fastlandet för några dagar!! Jippiii :)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar